poniedziałek, 12 grudnia 2016

Słowa wyjaśnienia

Witam wszystkich, jeśli ktokolwiek został jeszcze na tym blogu.
Więc nie było mnie tutaj rok i nie mam słów na swoją obronę dlaczego tak się zdarzyło. Chociaż przez jakiś czas nie miałam dostępu do Worda, gdzie miałam zapisane rozdziały na przód a na kartce papieru po prostu nie przepadam pisać. Po roku ogarnęłam się i postanowiłam skończyć tego bloga przynajmniej po pierwszym tomie, zaplanowane były kiedyś dwa, ale ciiii. I pewnie pokusiłabym się o to gdyby to wszystko ponownie odbudowało się w mojej głowie.
Opowieść Clarisse zostanie pociągnięta do końca jej przygód z igrzyskami. A jak to dalej pójdzie to zobaczymy.
Jeśli ktoś jeszcze został tutaj proszę o komentarz pod tym postem :)

ROZDZIAŁ 13 POJAWI SIĘ NIEBAWEM!!

Pozdrawiam Was cieplutko ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy